Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dok se političari smeškaju, Srbi u Hrvatskoj okruženi mržnjom i nesigurnošću

Komentari (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 22 jun 2013 15:56
Zoran Đorđević
Nije mnogo okolišio, već je prečasnome odmah posle pozdrava rekao da se zove Aleksandar i da jeste iz Zemuna, ali da je Nemac i po ocu i po majci.

I već sutradan, gde god bi se pojavio, meštani su ga dočekivali sa osmehom i pozdravljali.
Nemojmo biti naivni. Nema to veze sa župnikom, nego sa činjenicom da je Nemac. Župnik im je to preneo.
Preporuke:
52
3
2 subota, 22 jun 2013 16:06
ivan3012
Srbi imaju za ovakve prilike odlicnu poslovicu"Uzalud ces coravoj kvocki drobiti"..Najbolji odnosi izmedju Srba i hrvata su-sto dalje jedni od drugih..I nikako ne dozvoliti da se cirilica pogani upotrebom u vukovaru.A sto se brakova sa hrvaticama tice,glupost je na to i pomisliti.Hrvatice jesu dobre,ali za -jednokratnu upotrebu!
Preporuke:
50
8
3 subota, 22 jun 2013 16:13
Jasna*
Pa to sto su Srbi u Hrvatskoj okruzeni mrznjom ,zahvalite monarhiji."Umesto da su zaokruzivali srpsku drzavu pravili su zajednicku drzavu sa Hrvatima"(J.Ducic).
Dakle,pravili su svoj megalomanski,imperijalisticki projekat sa srpskim koljacima.Danas im se vracaju vile i imanja,a srbijanski "patrioti" radosni sto im se vraca "opljackano".Cuj opljackano.Da nisu ta silna imanja stekli postenim radom?A koliko su oni opljackali?Koliko je naroda grcalo u bedi i zaostalosti da bi ovi ziveli parazitiski?Koliko je srpskih zivota kostala njihova megalomanija?Zestoki patriotizam u srbijanskim glavama!
Ajde sada opalite po Tomi i Dacicu,kao sto ste svojevremeno Milosevica za sve i svasta optuzivali,kao da je on licno stvorio Jugoslaviju,kao da je on licno bio razlog pobune siptarskih terorista itd.
Preporuke:
24
38
4 subota, 22 jun 2013 16:45
jojo
Gospođa Vesna ima zadatak da isposluje srpske povlačenje tužbe za genocid, a za drugo je nije briga.
Hrvati (pre svega katolička crkva)su Srbe mrzili odvajkada i nema to veze ni sa kraljem ni sa titom.
Srbi su sami sebi krivi što to neće da shvate.
Preporuke:
56
3
5 subota, 22 jun 2013 16:57
Aksa
@ Jasna

Slažem se sa Vama da je stvaranje Jugoslavije bila kobna greška po srpski narod, zbog koje i danas ispaštamo! Ali nije monarhija niti dinastija Karađorđević za to kriva, ili nije jedino ona kriva!

Celokupna srpska elita je to onda želela, niko se tome nije protivio! Dučić je tek kasnije shvatio šta nam je zajednička država sa Hrvatima donela, a ranije je i on pisao članke poput onog "Reč Jugoslavija" iz 1929. godine u kome je hvalio zajedničku državu sa Hrvatima i Slovencima! Kralj Aleksandar I je 1. decembra pročitao možda i svoju želju, ali sigurno i želju srpske elite koja tada, kao ni sada,nije od bukve videla šumu! Cenu tog ujedinjenja Kralj je prvi platio jer je ubijen od strane onih koji su u Jasenovcu, samo nekoliko godina kasnije ubili 700.000 njegovih sunarodnika!

Kažete monarhija je kriva za ujedinjenje, zamislite kakvo bi to ujedinjenje bilo i na šta bi ta država ličila da je Srbija tada bila republika, a Akt o ujedinjenju pročitao PREDSEDNIK REPUBLIKE SRBIJE!
Preporuke:
42
4
6 subota, 22 jun 2013 17:41
probudite se
Prosek godina Srba u Hrvatsoj je 50-60g. Hrvatski lobi je poturio neistinu da Srba u HR ima 200 i kusur hiljada. Poturili su naivnom srpsko/jugoslovenskom narodu i Oluju kao glavnu akciju uništavanja Srba a zaboravljaju da je najviše Srba oterano u periodu od 1988-1992 iz većih gradova. Srbi koji su odlućili da se vrate su svesni svega i moraju da znaju da su tamo grđani šestog reda bez ikakvih prava.
Preporuke:
47
3
7 subota, 22 jun 2013 17:53
Srpski
Hrvatska politika je na svoj način "riješila srpsko pitanje" u Hrvatskoj i nema potrebe da više bude nekih spornih pitanja.Hrvatska politika je dobila za političke saveznike i bošnjačko-muslimansku politiku i albansku politiku, crnogoroku politiku (iako u Crnoj Gori živi 60% pravoslavnih a što je dokaz da religija i nacionalna politika ne moraju biti jedno).
I najgore od svega srpske nacionalne pozicije zapadno od Drine su u jako teškoj poziciji i pod hitno treba tražiti političko savezništvo sa muslimanima srpske nacionalne orijentacije da bi se učvrstile postignute političke pozicije.U suprotnom lako se može desiti ukoliko dođe do eventualnih turbulencija da srpska nacionalna pozicicija zapadno od Drine bude "pojedena za večeru"...
Preporuke:
28
4
8 subota, 22 jun 2013 18:06
Jasna*@Aksa
Znam da su tadasnji vidjeniji intelektualci ,koji kao sto kazete od drveca nisu videli sumu ,kao i ovi danasnji,podrzali jugoslovensku ideju.Ali isto tako znam,tj citala sam i da je kralj poslao Zivojina Misica u izvidnicu,koji je procitao Hrvate i preneo mu svoje najgore utiske o tom narodu,a ovoga nista nije moglo odvratiti od te sulude ideje,pa ni upozorenja casnog vojvode Misica.Znaci ne moze se reci da nije znao o kakvom se soju radi,ipak sladje je bilo sirenje carstva i bogatstva ,bez obzira na cenu,koju ce platiti tj koju je platio srpski narod.
Preporuke:
35
5
9 subota, 22 jun 2013 18:17
za Jojo
Potpredsednik Vlade kao osnovni argument spominje da je protiv tužba skupa i da je zato bolje da se odustaje od nje, pa predlažem da ga pitamo o kojoj se sumi radi, da je mi, građani, skupimo, pa neka Sud u Hagu donese presudu. Presuda će malo razbistriti odnose između dve države, mislim.
Ovako će oni i dalje biti nešto uvređeni, dozvoliće našim firmama da otvore neka predstavništva npr.oko Niša, slušaćemo stalno neka kukumavčenja, naših ljudi će tamo stalno biti sve manje i manje, oni će i dalje imati dve stvarnosti: jednu fašističku a drugu antifašističku, i dalje će bacati kola sa tablicama gradova iz Srbije sa riva u more, a naši će se predstavnici smeškati.
Daj, malo da se prisetimo reči Vojvode Mišića i da se razgraničimo. Biće bolje i za nas, a i za njih.
Protiv tužba je dobar pravac.
Preporuke:
43
2
10 subota, 22 jun 2013 18:38
Smiljanski
Po ko zna koji pu Srbi padaju na hrvatske "fore????Josipović pisao tužbu,a sad se kao čudi čemu tužbe?A,mi naivni jedva dočekali,i pomislili "Divan je ovaj Josipović"!Dokle bre više?Preko 700.000 preklanih Srba u Jasenovcu,42.000 bačeno u jame na Pagu,Gospiću,Jadovnu,spaljivanje meštana u glini,i mnogo toga,a mi zaboravili!!!
Umesto da ide nas 100.000 na hrvatsko more,ajmo 29-og juna u jadovno na pomen srpskim žrtvama!
Preporuke:
52
4
11 subota, 22 jun 2013 19:14
SAMO VAS GLEDAM (ČITAM) IZ BJRM
Prema nedavnim istraživanjima, utvrđeno je da je postotak mladih Hrvata koji ne podnose Srbe – danas veći nego što je bio pre 14 godina, te danas samo 7% mladih Hrvata želi Srbe i Srpkinje za bračne drugove, u odnosu na 1999, kada je postotak iznosio 13%.

Ne vidim u čemu je problem ako "mladi Hrvati" ne žele Srbkinje i Srbe za bračne drugove. To je u stvari dobro, JER BI DECA iz tih (pretpostavljenih) brakova U HRVATSKOJ SIGURNO (SVI) BILI HRVATI.

Ne znam čemu to SAMOZALUĐIVANjE I POTREBA DA NAS HRVATI "VOLE". Ljudi, ONI NAS PREZIRU I MRZE I NE KRIJU TO. U STVARI NIKADA TO I NISU KRILI.

A ovi što se sekiraju što će neki auto sa SRBSKIM tablicama završiti u moru, PA I TO JE DOBRO. Jer neki izgleda SAMO TAKO I TADA mogu shvatiti tu ISTINU - DA NAS HRVATI PREZIRU I MRZE.

ISTIČEM ovo "PREZIRU".

Koliko pamtim na utakmicama kad bi gostovala "momčad" iz SRBIJE, HRVATI NISU SKANDIRALI "MALI RUSI" već "CIGANI".

AMAN, ljudi brinite SAMO O SRBIMA-SVOJIMA.

Pozdrav iz BJRM
Preporuke:
67
5
12 subota, 22 jun 2013 19:44
Lola
naši političari su totalno glupavi , i to ne prirodno ,nego kao da su uzimali dopunske časove .....pa tako se radi pos'o , smeškaš se i daješ pozitivne izjave a na drugoj strani radiš svoj pos'o .
Šta nama trebaju negativne izjave političara o susednim državama kad realna politika to ne sledi ,treba pozitivne izjave i negativne radnje na nižim nivoima .....počev od ulaganja do supermarketa .....tako treba da se radi .
Preporuke:
31
2
13 subota, 22 jun 2013 20:18
perkins
Sa svojom tuzbom protiv SRBIJE hrvati su od lovca postali plen,posle priznavanja vodecih evropskih drzava genocida turske nad Jermenima hrvatima je pao mrak na oci.,jer su racunali da se taj genocid
nad SRBIMA desio u nekom drugom vremenu,kao nemaju veze sa tim periodom,tako su i turci tvrdili da nemaju veze kao republika sto se desilo za vreme otomanske imperije,na kraju se ispostavilo da i te kako imaju veze.,sigurno da svi hrvati nisu ustase,ali zato su sve ustase bili hrvati,poznavajuci nase politicke trabante stvar je zavrsena,kada dadose KiM za nista,jos ce lakse povuci tuzbu.,samo novi gospodari nemaju tapiju na vlasnistvo nad svim SRBIMA,kada se tuzba povuce nije da nece nego kada ce,svi SRBI potomci stradalih 41-45 te 91-95 skupe pare nadu top advokate te privatnom tuzbom kao osteceni nastave proces za priznavanje genocida,te pravo za nadoknadu ljudskih zrtava i matrijalnih dobara,to je normalan proces u svetu,svajcarci i danas vracaju deponirane uloge Jevreja naslednici
Preporuke:
35
3
14 subota, 22 jun 2013 20:27
OBRADOVIC MIRKO
AKO PAPA DOZVOLI
Preporuke:
17
3
15 subota, 22 jun 2013 22:18
sokrat
A Pusićka vas nije pozvala da dođete na more.

U stvari, ne morate dočaziti samo pošaljite pare.
Preporuke:
33
1
16 nedelja, 23 jun 2013 00:01
thinking maize@ Jasna*
U priličnoj meri delim vaše neraspoloženje prema odluci ONDAŠNjE srpske elite da pravi Jugoslaviju, a ne VELIKU Srbiju, a posebice posvećenost tadanjeg regenta (potonjeg kralja) Aleksandra Karađorđevića. No, pre nego uđemo u polemiku, voleo bih da mi objasnite politički put tadanjeg istaknutog srpskog političara i Srbina iz Hrvatske Svetozara Pribićevića! Ako ZRELO RAZMISLITE videćete da je "SLUČAJ" g-dina Pribićevića upravo PARADIGMATIČAN PRIMER za GLUPOST predstavnika srpske elite! Kao i da je ta GLUPOST bila podjednako raspoređena SA OBE STRANE Drine! Takvi politički SALTO MORTALE-i koje je PRAVIO g-din Pribićević su PRILIČNO NESVAKIDAŠNjI čak i za tadanju prilično sirovu političku scenu! Znate, kad se raspravlja o ovim, >JOŠ UVEK AKTUELNIM stvarima, valjalo bi uzeti u obzir SVE ČINIOCE!
Preporuke:
19
5
17 nedelja, 23 jun 2013 02:19
Srbin Obični
Bilo je u prošlosti podosta situacija kada se sa pravom mogli reći da su "Hrvati veoma hrabar narod, njih ništa nije stid!". Da se podsjetimo, citirao sam izjavu pjesnika i diplomate Jovana Dučića datu nakon jedne od sjednica Kraljevske vlade u Londonu, a poslije vijesti o strahovitom genocidu nad Srbima u tzv. NDH...

Postoji "nešto" u kolektivnoj svijesti Hravta što ih nagoni da Srbe doživljavaju kao "remetilački faktor", koji se onda naravno treba eliminisati svim raspoloživim sredstvima. Pred tom deformiranošću hrvatske "mentalne higijene" blijede i inače pozitivni primjeri Hrvata koji su bili skloni Jugoslaviji pa i životu sa Srbima. Naravno da je oduvijek bilo drugih, poput Katoličke crkve i germanskog bloka, koji su znali instrumentalizovati i inicirati hrvatski mentalnu boljku zvanu Mržnja prema Srbima.

Ključni udarac zajedničkom životu (i suživotu) zadao je genocid nad Srbima u NDH. Nikada poslije ta dva naroda nisu mogla zaista iskreno sarađivati. Niti će moći ubuduće.
Preporuke:
35
2
18 nedelja, 23 jun 2013 08:16
lupulescu
U Kini prekidaju diplomatske odnose i uvedu ekonomski bojkot (Kina kontroliše devedeset odsto proizvodnje redkih metala neophodnog za elektronsku industriju) Japanu kad taj samo hoće da menja udžbenike istorije ili kad se službenici poklanjaju svojim vojnicima na svetištu. U Koreji nema japanskih automobila, umesto Sonija ti je Samsung.
Toma, o čemu ti razgovaraš sa Hrvatima?
Preporuke:
25
1
19 nedelja, 23 jun 2013 12:15
Tonči
Srbi u HR su bili antidržavni element, saučesnici u velikosrpskoj agresiji na HR!
Šta nakon toga da očekujete, da ih neko mazi!?
Činjenica je da žive i uživaju svoju imovinu. Šta hoćete više od države protiv koje ste se borili?
Preporuke:
9
33
20 nedelja, 23 jun 2013 12:36
Panta
Pa, valjda, ako se Vučić i Pusićka dogovore da u Jasenovcu nije bilo genocida nad Srbima, onda je to prava istina. Zna se da je i tada bilo pravilo: Svako je nevin, dok se ne dokaže da je Srbin. Po tim pravilima je sudio i njen otac. To pravilo od fašista je preuzeo i 'Aški tribunal.

I da se lepo dogovore da je progon pola miliona Srba iz proeuropske Kroacije bio samo etapa u povratku Srba iza Karpata, odakle su došli, kao divljaci, u 6. veku i porazili rimsku Imperiju, i izvršili srbizaciju latinske kulture u Serbinovu, kasnijoj Vlaškoj vesi, tj. današem Zagrebu.

Sve za Datum, Datum ni za šta. Europa ovoga puta objedinjava ustaše, četnike i partizane u borbi protiv Srba. Srbi, sklanjajte se u mišije rupe, dok niste postali legitimne životinje za odstrel, kao za vreme Turaka.
Preporuke:
22
3
21 nedelja, 23 jun 2013 13:20
Aksa
@ Jasna

Ne zaboravite da je Kralj Aleksandar poslao Vojvodu Mišića da obiđe krajeve naseljene Hrvatima u martu 1919.godine, dakle posle ujedinjenja!

Tek nakon toga je Vojvoda Kralju podneo izveštaj o Hrvatima koji se pokazao kao apsolutno tačan!
Preporuke:
19
3
22 nedelja, 23 jun 2013 14:30
Turas
Stanojčiću, sve je ovo poznato od davnina. Mogu samo da ponovim staru dobro poznatu nepobitnu činjenicu. Svi"čimbenici" u današnjoj NDHaziji ukazuju na nepromenjeno "dapače" još gore stanje "ljubavi"prema Srbima nego 1942g...Naravno u ovu činjenicu danas srbska vlast ne veruje kao ni ondašnja,a stanje u narodu služi samo za isprazne razgovore sa gospođom Pusić,koja je došla da EUrobskoj "udrugi"pokaže koliko su Srbi glupaci.Verujem da mržnja prema Srbima u rvatskoj ima opšti ,standardni karakter koji obzirom na prosvećivanje rvatske mladeži koja je "povjesna",ima odobrenje ne samo Vatikana, već i "progresivne" EU uz podršku naših engleskih prijatelja.Ovo je opšte poznata istina o kojoj se u Srbiji (nažalost )izbegava diskutovati.
Preporuke:
16
5
23 nedelja, 23 jun 2013 15:37
lupulescu
@Tonči

Ako su Srbi bili antidržavni element i stvarali velikosrbsku agresiju, šta reči za NDH za vreme drugog svtskog rata. Imali su pre rata banovinu koja je bila veća od današnje avnojevske Hrvatske. Ali imali su veće apetite, ukljućili su zahvaljujući Nemačkoj celu Bosnu i Hercegovinu, ceo Srem (zajedno sa fruškogorskim manastirima, koje su razorili) i proglasili ih "iskonsko hrvatskim teritorijama". Od šest i nešto miliona stanovnika, bilo je 3,3 mln. Hrvata, 650 000 muslimana, (koje su proglasili ''hrvatskim cvijećem'' i koje su nahuškali protiv Srba kao i u ratu devetesetih), i 2 miliona Srba. E, tih 2 miliona Srba je trebalo uništiti, postali su vanpravni element i na koje si mogao da izvodiš najniže ljudske nagone. 4 miliona je trebalo uništiti 2 miliona ljudskih bića. Bez presedana u ljudskoj istoriji! Srbi su bili KONSTITUTIVNI narod u SR Hrvatskoj i niko im to nije podario, pogotovo ne Hrvati, ustvari oduyeli su im kostitutivnost što je bio jedan od uzroka rata.
Preporuke:
28
3
24 nedelja, 23 jun 2013 21:44
bezimeni
Tako je, Srbi su bili konstitutivni narod u SR hrvackoj, a to znaci da je SR hrvacka bila jednako srpska koliko i hrvacka, a to opet znaci da su neoustase okupirali RSK.
Preporuke:
21
3
25 ponedeljak, 24 jun 2013 17:23
marin
nije istina da su srbi u hrvatskoj okruženi mržnjom i nesigurnošću.pa trećina vlade hrvatske su srbi,a mnogi su i u nižim stupnjevima vlasti i niko ne pravi problem oko toga.srbi u hrvatskoj imaju iste probleme kao i hrvati a najveći je nezaposlenost.volio bi da neko napiše koliko je hrvata u srbiji zastupljeno u vlasti i koliko ih je prisiljeno napustit srbiju iako su bili lojalni građani i tamo nije bilo rata.ideja jugoslavenstva je potekla iz hrvatske ali i najzagriženiji jugoslaveni su se kroz druženje sa srbima političarima bilo u kraljevini,ili komunizmu prije ili kasnije okrenuli hrvatsvu jer nisu željeli bit pod beogradom nego sa beogradom.to je bit svega.sada nakon iskustva obe yugoslavije hrvatima ne pada na pamet treća.hrvatska je država hrvata i svih njenih lojalnih građana bez obzira na narodnost i vjeru,svi smo jednaki pred zakonom,službeni jezik je hrvatski ,službeno pismo latinica.srbija nas zanima isto koliko i mađarska ili slovenijani više ni manje.
Preporuke:
3
15
26 ponedeljak, 24 jun 2013 18:46
perkins
@marin

kada te ne zanima sta radis ovde,predi na novu slovensku ili madarsku politicku misao
Preporuke:
13
1
27 ponedeljak, 24 jun 2013 22:11
F.S.
subota, 22 jun 2013 16:57
Aksa
@ Jasna

Slažem se sa Vama da je stvaranje Jugoslavije bila kobna greška po srpski narod, zbog koje i danas ispaštamo! Ali nije monarhija niti dinastija Karađorđević za to kriva, ili nije jedino ona kriva!

Celokupna srpska elita je to onda želela, niko se tome nije protivio!


Tu je zanimljivo pomenuti i sudbinu Supila koji je poludeo (i valjda izvršio samoubistvo).
Preporuke:
0
0
28 utorak, 25 jun 2013 01:30
Ljuban Naredni
Pod dirigentskom

palicom shoqu Musliu

u beloj marsalskoj

uniformi ostre se

milijuni srbosjeka

tung
Preporuke:
0
10
29 utorak, 25 jun 2013 08:36
alkar@marin@perkins
stalno govorin da smo mi nesrbi na sajtu da četnicima otvorimo oči ,jer mi nismo protiv srba i srbije nego protiv velike srbije i četnika,a to je daleko različita stvar.povijest nam je donijela međusobnu mrznju iz nekoliko razloga a dva su najvaznija-srpski hegemonizam,stvaranje velike srbije,zelja za apsolutnom dehrvatizacijom nase zemlje i zločini četnika s vase strane i velikohrvatski projekt s ustaskim zatiranjem srba u jasenovcu i drugim stratistima kao odgovor na vase radnje.nit pravdan nas nit napadan vas,niti nas izjednačavan-ali tito nas je donekle pomirio i stvorio uvjete za suzivot-ali dok je u hrvatskoj,koja je u međuvremenu pod utjecajem zapadne misli odustala od velikohrvatskog projekta do zemuna(minorni dio klerooustasića se još drzi)dotle je u srbiji i dalje ostao kult tro-mita-domaćin na zemlji,kralj u bg i bog na nebu- koji je abolirao velikočetničku misao i dao joj zakonsku snagu i srbiju ponovo gurnuo u rat protiv susjeda.sad van opet nije jasno zasto vas mrzimo.
Preporuke:
3
12
30 utorak, 25 jun 2013 10:22
lupulescu
Jasenovac i ostala stratišta su samo "odgovor" ? Magnum Krimen o kome piše Viktor Novak je posledica pokušaja "dehrvatizacije"? Ustaštvo je umsko premećenje ili mentalna bolest, kojoj su ideolozi Ante Starćević, Eugen Kvaternik, Josip Frank (nijedan etnićki Hrvat u punom smislu) i koje se pojavilo znatno pre stvaranja zajednićke države. Stvaralo se pod pokroviteljstvom Vatikana, Beča, kasnije Berlina. Ustaše su "divlji psi" zapadne civilacije protiv istočne pravoslavne-slovenske civiliazije kojoj je predvodnik Rusija. Da li će na isti naćin "odgovarati'' Nemcima i Amerikancima za hegemonizam i dolazeću "dehrvatizaciju"?
Preporuke:
17
1
31 utorak, 25 jun 2013 19:28
Turas
"alkar,marin..."Vi konvertirana gospodo rvatska, ne samo da ne svatate noviju povjest već ne umete ni latinicu da čitate.Dakle:Stvaranje rvatske države 23 11 1918g u Agramu pošto su Srbi odbili granicu iz 1915g.Virovitica-Karlovac-Karlobag iz gluposti(prisile) Karađorđevića(to vam je bio kralj kome ste klicali kao i Hitleru kada je ulazio u taj isti Agram nepunih tri decenija kasnije)Dakle pitam.Dali je Srbija "VELIKA" danas ili je ranije to bila ,vi povjesni "mudraci"?
Preporuke:
11
2
32 utorak, 25 jun 2013 23:41
perkins
@alkar
napisi slovima ili brojevima koliko je''srpski hegemonizam''od 1918 do 1941 odneo hrvatskih zivota.kazes- zatiranjem Srba u jasenovcu i drugim stratistima kao odgovor na vase radnje-KOJE su to NASE RADNJE?,sto su bile povod za ubijanje 1 miliona SRBA.,da mozda nije davanje banovine hrvatske od onog politickog slepca pavla?,citiram te;-ali tito nas je donekle pomirio i stvorio uvjete za suzivot-,nije mason bravar nas pomirio sa vama radi nas,nego radi vas,cena brastva i jedinstva je za nas bila pregolema,za vas je to bila sitna para bez kusura,jer tad je ludi SRBIN dobio hrvata za rodena brata,citiram te-sad van opet nije jasno zasto vas mrzimo-,vec sam ti naveo Niceovu teoriju mrznje,pa evo jos jednom;U mrznji je STRAH,zato mrznja trazi kontakt da UNISTI objekt STRAHA.;mene rvata nije strah zato ih i ne mrzim,cak ni ustase ne mrzim,njih prezirem,ali vidim ja da je malo 3 Kineska zida za vas,trebati ce SRBI zidati novi zid pod imenom SRECA 10 puta visi i siri prema vama!!!
Preporuke:
14
1
33 sreda, 26 jun 2013 12:21
alkar@perkins
ako vi srbi niste imali sve sta je potrebno za infiltraciju nesrba u srbe i pretvaranje kraljevine jugoslavije u veliku srbiju onda ko je ima?imali ste-KRALJA,DIPLOMACIJU,VALUTU,TREZOR,VOJSKU,POLICIJU ,ZANDARME,TAJNE SLUZBE,BROJČANO DOMINACIJU STANOVNISTVA,IZDAJICE U NESRBA ZVANE ORJUNAŠI-STA SVE NISTE RADILI-POSRBLJIVALI KRAJEVE-POGOTOVO LIKU I KNIN(1901 u kninu je bili 90%hrvata a 1991 npr.NIJEDAN),KRSTILI NA SVE SRBIMA,NISTE DALI NACIONALNOST NI CRNOGORCIMA NI BOŠNJACIMA,ZATVARALI I PROGONILI SVE NEREZIMSKO I NEPRAVOSLAVNO.to sta ste nama dali banovinu je dokaz da smo kao narod postojali i onda-vi ste nan to priznali a danas se kledete da mi nikad nismo bili nista osin bivsi srbi i da niukad nismo imali drzavu.nebi vi nju dali da se niste bojali "hrvatske oluje"čak i u onoi doba.sad ste gubitnici,pročitani,nemate više saveznika i NARAVNO-NISTA VAS SE NE PITA!ADIO ŠJOR PERKINS!ODO JA NA NASE LIPO I TOPLO MORE-RIVA,RIBA,VINO,ŽENE! a vi lagano -lavorčić pa toć-toć!
Preporuke:
1
6
34 sreda, 26 jun 2013 12:24
Ivica
Ti odnosi zatrovani su suludom srpskom idejom o Velikoj Srbiji, idejom Garašanina koja je na Balkanu donijela mnogo zla a najviše samim Srbima. Mnogi Srbi bili su upregnuti u tu ideju od kralja, Mišića do nebrojenih drugih. Oni su uzrok svih vaših nevolja i na vama je da odlučite da li ćete nevolje trpjeti dalje zarad suludih ideja vaše uporne manjine. Pogledajte izjave Dobrice, njegovi planovi se izjaloviše pa mu sad Srbi krivi.

Hrvati nemaju ništa protiv Srba ali imaju protiv zagovornika ideje Velike Srbije bili to Srbi, Bugari ili Eskimi. Velika Srbija je nespojiva sa koegzistencijom Srba sa ostalim narodima na Balkanu.

To što vam vaša propaganda desetljećima govori drugačije to je vaša nesreća. No danas u doba Interneta trebali bi uzimati u obzir i druge medije pa sami naći istinu.

Naš zajednički neprijatelj su velikosrbi, velikohrvati i velikomuslimani iako su ovi prvi daleko najagresivniji. No ubrzano gube tlo pod nogama jer svijet je postao vrlo razvijeno mjesto.
Preporuke:
5
6
35 sreda, 26 jun 2013 13:54
ALKAR@IVICA
svaka čast šjor,al kad će to sta mi trubimo doć do mozga srbima pojma neman,iako rezultati i situacija govore jedno oni ne posustaju-dok god ne uniste srbiju neće se parjat!
Preporuke:
2
6
36 sreda, 26 jun 2013 23:11
perkins
@alkar

nemoj piti cilo,jer za tebe je i bevanda prejaka,mnogo si se sticas i jidis,fermaj malo,na taj zvizdan doli tribas paziti ca radis i cinis,puno ti je tlak skoci,opasno je to,ne daj BOZE da te kolpa,onda bi mi bili za to odgovorni,e zaprav reci ni meni nebi bilo drago tako bi i ja dosa u rang onog ober kelner generala,a ja ne bi tia da se cilu noc u postelji vrtim, nego uvati friske arije,popi bucerin pelinkovca,dobar je za stumak,ako te on muci popi svaki dan jednu zlicu kvasine,ubija bacile,ti lipo baci dir do mora,samo znas onu vlasku;fali more drz se kraja,a ja sigurno necu tocat noge u kainu,gajeta je u vodi,Dunav ka more,zovu levanat i ajmo....
nego ja jos uvek cekam odgovor; koliko je''srpski hegemonizam''od 1918 do 1941 odneo hrvatskih zivota?,pa posle mozemo da vidimo sta kaze historija,a sto veli povijest
Preporuke:
5
1
37 sreda, 26 jun 2013 23:19
Turas
Pseudonim Ivica, razmišlja kao i njegov imenjak Dačić uz odobravanje "alkara" Obojica žive u državi kojoj je Broz udario granice. U Tršćanskoj krizi pedesetih dobila rvatska Istru koja je toliko rvatska kao i Dalmacija kao i Srem, Baranja, Lika.Da li verujete vi falšeri povjesti da će raspadom EU Italija da vam ostavi ove teritorije koje su Srbi osvojili.Verujete, da će ovakve protuve kao alkar i slični još dugo da se brčkaju po TUĐEM moru? Ja ne verujem. Sila zakon menja. Najslađe se smeje ko se zadnji smeje.
Preporuke:
5
1
38 četvrtak, 27 jun 2013 00:32
Ivica
"koliko je''srpski hegemonizam''od 1918 do 1941 odneo hrvatskih zivota?"

hegemonizam ne odnosi zivote samo puskom vec unistava ljude, porodice i citavu drzavu zajedno sa nacionalnim optimizmom koji je potreban da se drzava i narod razvijaju. Narod koji je zatiran i ugnjetava trpi veliku stetu, pogledajte kako su vam Albanci ekspldirali z istog razloga. A vi se cudite uvijek iznova

Ali i fizickih likvidacija u HR je bilo dosta, ubojstava od strane zandara, pripadnika cetnickih organizacija u HR (bilo ih je preko 130). Sve se to gomila i u jednom trenutku prokljuca
Preporuke:
1
3
39 četvrtak, 27 jun 2013 11:06
alkar@turas
ko se zadnji smije....nije shvatio vic...
Preporuke:
0
2
40 četvrtak, 27 jun 2013 11:17
alkar@ perkins
od 1918 do devedsetih puno je stradalo hrvata od srpske ruke,ako uzememo i da su hecegovski hrvati hrvati-žandarmskih progone ljudi protivnika rezima do četničkih zločina u 2 svj rata i dvedesetih.nisan istraziva brojke ali obećajen da oću pa van javin-sad na brzinu da van spomenen 252 zaklana hrvata iz sela gati,oko 1500 pobijenih hrvata u sinjskoj krajini,oko 2000 pobijenbih hrvata u kninskoj krajini,oko 5000 u lici i banovini,baniji,kordunu,oko 4000 u hercegovini,91.g 1561 civil ubijen u etničkom čišćenju rsk,ukupno stadalih devedesetih oko 25-30 000.malo?to je samo vrh ledenog brijega.
Preporuke:
0
5
41 četvrtak, 27 jun 2013 11:33
Ivan Aleksić
@alkar

Vi izgleda zaboraviste na Antu Starčevića i njegove pristalice. Mnoooogo pre 1918. su oni postojali.
Preporuke:
5
1
42 petak, 28 jun 2013 00:55
perkins
@alkar

dobru si moretu ucini, ti sigurno drzis tice,najverovatnije lugarine,franzuline[mala verovatnoca]mozda baštardu,ali ti je glavni ljubimac gardelin,jer nema tica koji bolje piva,on ne staje dok mu ne pokrijes cibu
nego sokole rvacki sada si me razocarao kao povijesnicar,domoljub,dragovoljac i branitelj,vi toliko pricate o srpskom hegemonizmu,teroru,a niti jedan hrvat da mi odgovori koliko je taj nas hegemonizam odneo hrvatskih zivota od 1918-1941,slovima,brojkama plus-minus 10%,a ne dosta,mnogo i slicno pilicarenje,posto vidim da ste ti i tvoji pajdasi dobro upoznati sa nasim hegemonizmom,iznosite cinjenice da potvrde vasu teoriju,a NITKO da iznese bar priblizno broj vasih zrtava,nego nismo jos istrazili,pa krece ona od cetnicima ,pa 91 itd,sve znate o nasem hegemonizmu,ali slucajno NE znate koliko vas je ljudskih zivota kostao,kada to doznas javi onda cemo dalje i o cetnicima i 91 ,bez toga odgovora svaka je daljna diskusija beskorisna
Preporuke:
5
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner